Wednesday, August 10, 2022

Vesa-Matti Loiri & Samuli Edelmann - Tuomittuna kulkemaan

Vey good song, but... As the picture tells, Vesa-Matti Loiri has passed away. He was great in Uuno -movies. I've tried to hunt the movie Tie pohjoiseen (Road North), but haven't founded it. Sure, you can find used version of it in the net, but I want a new one. Maybe I'll cave in, we shall see. This was released in 2013.

Nousin kanssa auringon

Meren rantaa kulkemaan

Ääretöntä katselin

Jotain melkein aavistin

Rakastuneet kulkee taas

Puiden alle käsikkäin

Heidän näkevän sen näin

Mä mitä vaille itse jäin


Oon tuomittuna kulkemaan

Kulman taa ja seuraamaan

Kaupunki kaunis valoissaan

On mulle varjo musta vaan


Sydän kuulee puheen tän

Näkyväiseen kiintymään

Ei silti tyydy pelkästään

Miksei, en tiedä itsekään

Se jokin mitä odottaa

Jossen täällä kiinni saa

Se tuskin on, mä tiedän sen

Mun ikäväni arvoinen


Oon tuomittuna kulkemaan

Kulman taa jo seuraavaan

Kaupunki kaunis valoissaan

On mulle varjo musta vaan


Oon tuomittuna kulkemaan

Kulman taa ja seuraamaan

Kaupunki kaunis valoissaan

On mulle varjo musta vaan


Oon tuomittuna kulkemaan

Kulman taa ja seuraamaan

Kaupunki kaunis valoissaan

On mulle varjo musta vaan

No comments:

Post a Comment

Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next

Good song, yet again,,, Nothing else doesn't come to my mind, exept; ENJOY!! :D  This was released in 1998. The future teaches you to be...